tisdag 19 januari 2010

Åter arbetsvecka

Ja då är man hemma igen från konferensen i Stockholm och från dotter i Västerås. Konferensen i Stockholm tycker jag var bra, mycket nytt. Vi bodde på tjusiga Clarion Sign och var på Wallmans salonger. Jättebra uppträdande och jättegod mat. Fredag eftermiddag tog jag tåget till Västerås och anlände precis samtidigt som min man som åkt tåget från Sundsvall. Vi har ätit och druckit gott, sett en Timrå vinst, besegrat herrarna i Canasta, besökt Nordik och Nisses. Detta fina nyckelskåp fick jag till nya groventrén av H & M...tack så mycket!

Nu laddar vi, svägerskan och jag, för ytterligare en helg i Stockholm. Fredag morgon tar vi bussen dit och möter upp min svägerskas fd svägerska K och H som är K:s svägerska från Strömstad...invecklat??. Vi bor i lägenhet i kusin E:s bostadsrättsområde där vi kommer basta och bada i poolen efter en massa shopping. Vi kommer att besöka svägerskans "syster" som nyss fått barn och fyller 35 år till veckan. Höjdpunkten blir nog besöket på Formexmässan. Vilken vi inte varit på flera år men nu är det äntligen dags och det ska blir så kul. Ser fram emot denna träff då det brukar bli en massa tok och skratt och ett och annat glas vin.

Inga kommentarer: