tisdag 9 mars 2010

Ska vi spela schack???

Ja, då är det bara att hälsa på. Vi har dock inte något rinnande vatten än då beredaren står fortfarande kvar i hallen. Tur vi har snälla grannar som ställer upp när vi kommer med våra hinkar. Igår blev mattan inlagd så nu återstår bara resten. Ikväll börjar vi med att sätta väven som ska vara bakom beredaren så att den kan kopplas in igen.

Det skull vara nyttigt för alla att vara utan vatten ett tag tror ja, för först då inser man egentligen hur mycket man slösar varje dag. Sen håller vi tummarna oxå att vi inte åker på nån maginfluensa.

I helgen hade vi ju kanon väder så vi tog och invigde vår eldkorg tillsammans med grannar, bror och svägerska med att grilla korv.

På kylning


Här blev vi sittandes tills det blev dags för nedsläpp Timrå-Brynäs som herrarna såg live. Vi damer travade ner till Propsen för lite ost och kex. Sen åt vi middag som grannen inhandlat tidigare under dagen från Blå kiosken hos oss.
Söndagen bestod i jobb på Buddy Holly i EON arena. Jag hade kiosk i motståndarbåset så det var första parkett. Och vilken kanon show vi fick se, helt suverän. Vilket drag!

3 kommentarer:

Jag, en Farmor och Mormor sa...

Hej
Tack för din uppmuntrande kommentar i min blogg! Jag har också bott i Fagervik =) i 17 år, innan jag skilde mig för 8 år sedan. Jag bodde på Grengatan 9.

Kanske ses vi hos Xtravaganza nån gång.

//Pompi

Jag, en Farmor och Mormor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jag, en Farmor och Mormor sa...

Det här är ju jättekul! Först nu, när jag kom hem igen,så såg jag att du skrivit Britt-Marie i din kommentar hos mig. Så naturligtvis visste du readn från början att det var jag! Hi Hi HI. Jag skrattade högt för mig själv när jag såg det =D