onsdag 11 augusti 2010

Sooooolen skiner...

och det är varmt, då blir det en båttur med Ådalen III iallafall...härligt. Pappa följer inte med då han tagit sig en "semestertripp" ner till Norrköping för att hälsa på min morbror och moster. Annars så har jag idag varit ute på lunchen för att leta en lite annorlunda 50-års present...gick inte bra kan jag säga. Man tycker att vi bor i en ganska stor stad men det finns ingen riktigt delikatessbutik. Den som finns i stan, Hellgrens Deli, som skulle ha öppnat i måndags hade fortfarande inte öppnat efter semestern. Maxi, Coop och City Gross har mycket men inte det jag skulle ha dvs om man inte vill köpa en vanlig förpackning och det vill inte jag. Kan inte heller avslöja vad det är eftersom hon kanske läser bloggen. På fredag är vi bjudna till våra kära grannar på surströmmingsfest...det ska bli riktigt gott med ett par stycken. På lördag ska vi ha träff med familjen "Härnösand" får se vad vi hittar på...är det bra väder kommer nog herrarna att spela golf om jag känner dom rätt.



Inga kommentarer: