fredag 9 december 2011

15 dagar till Julafton

Igår ringde kusin F och ville att vi skulle ha vår bak-och pysseldag på lördag och så blir det. Vi ska göra lite julgodis, baka och lite annat smått och gott. Sedan så fixar hon oss en mycket god middag med tillbehör för det tvivlar jag inte ett dugg på...hon är en fena i köket och gör dessutom mycket nyttig mat. Kika gärna in på hennes blogg eat, pray, love på http://www.frokenlindstrom.blogspot.com/.

Igår pimpade jag mina hjärtan för vidare leverans. Dom blev lite väl pimpade för min smak men eftersom jag klippte banden i fel längder så fick dom bli lite för "väl" pimpade.



GRATTIS TIMRÅ TILL 3 POÄNGAREN IGÅR MOT SKELLEFTEÅ
NU HOPPAS VI VERKLIGEN ATT NI KAN GÖRA OM DETSAMMA PÅ SÖNDAG
DENNA VIKTIGA MATCH MOT VÄXJÖ

TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer: