söndag 21 april 2013

Tjabba, tjena HALLÅ!!

Här har det varit dåligt med uppdateringar och kanske det är vårsolen som har kommit med ny energi.
Så här långt har detta hänt; mitt jobb på GB Glace har flyttats till Umeå efter 12 år och jag har pendlat dit i ca 1,5 mån men har nu fått nytt jobb här hemma på Axfood snabbgross vilket jag trivs jättebra på.

Vi har varit i Sälen och åkt skidor. En jätte härlig vecka som avslutades med tjejvasan för yngsta dotra och hennes kompis Ida.


Jag har köpt mig en spinningcykel.



Vi ska bli mormor och morfar i början på juli, H&M ska bli föräldrar. Vi längtar så vi håller på att spricka.



Dotter S befinner sig i Namibia för att göra sitt exjobb tillsammans med sin kompanjon Sara. Dom har snart varit där i 2 månader och kommer hem nästa vecka. Dom har verkligen varit ute på äventyr och vi ser fram emot deras berättelser och bilder.

Nästa helg så drar vi söderut närmare bestämt till Mölle för en lång weekend. Det vankas golf naturligtvis för herrarna och Ullared för damerna och sen tar vi oss en tripp till Helsingör också.


Vi hade nog tänkt åka på en utlandsresa till Turkiet också med bror och svägerska men vi får liksom inte in det i schemat. Dels beror det på att jag bytt jobb, studentfirande, högtidsdagar och det dom säger är livets efterrätt att bli mormor och morfar. Så vi hoppas på en tripp till hösten istället då.

Jämför bilderna överst i bloggrubriken och den här;

Inga kommentarer: