fredag 21 oktober 2011

Tre...

ljuslyktor i luffarslöjd gjorda av dotter S som utlovat.


Jag tänkte köpa papperstallrikar och div till mitt kalas och hittade fina på IKEA:s hemsida. De tillhör kategorin jul/nyårs saker men ändå ganska neutrala. Så jag har kollat hela veckan på lagersaldot men inte då.....men så idag skulle det ha kommit in, så iväg på lunchen och letade febrilt efter dom men ICKE!!!
Så j....la irriterande. Det blev 3 rullar julpapper och 4 ark etiketter istället och försöker imorgon igen.

2 kommentarer:

Jag, en Farmor och Mormor sa...

Det är som när jag skulle köpa saftflaskor med patentkork, i höstas i saftningstider...De där flaskorna kom ju aldrig. NU finns de däremot, men nu är det ju lite för sent att koka saften....

anzo sa...

Helt otroligt:( jag va dit en gång till och frågade en i personal som knapprade på datorn och jo det skulle finnas i området vid kassorna...letade runt men inte då. Då kom en ansvarig för det området och jag fick då veta att dom inte kommer förrän på tisdag till veckan...stackars dom som råkar ut för detta och har långt att åka när inte lagerstatusen funkar.