måndag 19 januari 2009

Grattis Dotter H...

...till nya jobbet. Vet inte om jag berättat det tidigare med Adecco i Västerås har sagt upp en massa människor och dotter H var en av dom, hon skulle sluta nu på onsdag. Detta besked fick dom fredagen före julveckan vilket gjorde henne förtvivlad. Men vi sa alla att du ska se att det kommer att ordna sig. Idag blev hon uppringd av sin chef som berättade att hon fått ny anställning som rekryteringskonsult åt ABB med början på onsdag. Detta hade dom vetat hela tiden men ville inget säga förrän det blev helt klart. Vilka luringar. Hennes sambo hade en känsla i helgen och sa till henne; -Jag känner att det kommer att ordna sig och det redan denna veckan. (Saida?) Än en gång Grattis till Dig!

3 kommentarer:

Hanna sa...

TAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!

Det här är helt galet, snacka om berg och dal-bana! Å visst har man lärt sig något till nästa gång =)

KRAMAR

geine sa...

Hej Anzo!

Äntligen har jag kommit till skott med inloggningen. Kul att Hanna har fått jobb, det verkar ju vara ett toppenjobb på ett bra företag.

Kollade även in ditt nya bord och lampa, jättesnygga och verkar passa kanonbra hemma hos er.

Har fixat en blogg som jag ska försöka hålla uppdaterad. Besök den gärna på dromrum.blogg.se

Hej så länge

anzo sa...

Hej Geine!
Kul att du tittar in. Det är jätte skönt att det ordnade sig för Hanna till slut. Vad spännande att du har fixat en blogg oxå. Nu ska jag gå in och besöka den. Kommer snart och hälsar på dig igen.
Kram