söndag 11 januari 2009

Tråkiga morsan

Ja, ja jag vet att jag är tråkig, enl dotter S, men nu orkade jag inte leta längre. Det blev ett satsbord från MIO iallafall. The Big Boundle lampan "lyser" med sin frånvaro fortfarande men däremot så hittade jag en lampa på rea som kostat 2.900 kr och på det halva priset, inte så dum faktiskt. Den heter Palace och är ganska stor rund blank med prismor och ljushållare. Tyvärr så finns den inte på bild. Tror jag ska åka och kolla om den finns kvar imorgon...Vad tror ni mina änglar kan det va nåt?Maken har kopplat och grejat idag...så nu kan vi använda datorn till tv:n också...snacka om bildskärm.

4 kommentarer:

agneta sa...

Jag tycker iallafall att du inte är tråkig. skitsnyggt!
Vill du ha ett smakråd följer jag gärna med.

anzo sa...

Ja, gärna. Har du bil imorgon så kan du ju möta upp mig på lunchen isf.

agneta sa...

Jag tror att frida jobbar imorgon men jag ska kolla läget. Jag hör av mig imorgon fm. godnatt och sov gott.

Hanna sa...

skitsnyggt morsan! jag tycker att det blev jättebra! och lampan var urläcker...