fredag 30 januari 2009

Jag har köpt...

mig en ny lampa idag, Ljusås Salbo Vit, när jag var på i IKEA och handlade lite smått och gott till jobbet. Den pryder nu sin plats i tv-rums fönstret. Maken har jobbat hela dagen med WC:n. Han har nämligen haft frifredag idag efter en veckas jour på jobbet. Det har hänt en hel del i rummet, golvet är lagt, reglarna för att stänga igen dörröppningen sitter där dom ska, och nu håller han på att klä in den sidan av skorstensröret som var täckt av en garderob tidigare. Det går undan det här. Det lutar väl åt att vi inreder med IKEA:s garderober utan dörrar.






Nu är det bäst att jag skyndar mig, svägerskan kommer halv 7 och hämtar mig för en åktur till Kovland igen, det är nämligen dags för familjederby Kovland-Hudiksvall. Trevlig Helg på Er.

2 kommentarer:

geine sa...

Följer utvecklingen av WC:t med spänning. Knivigt det där med tapeterna men det där ljusrosa med mönster tyckte jag lät intressant, men det är ju min smak det...
Är det ok att länka din blogg från min?

anzo sa...

Japp, det blev den ljusrosa efter samråd med Agneta. Får inte hem dom förrän på fredag och då åker vi till Västerås/Stockholm så det blir ingen tapetsering i helgen tyvärr. Det är helt ok och länka.