onsdag 14 januari 2009

Jag slog till...

...igår och köpte lampan på MIO. Det är snart 3 månader sen jag beställde The Big Boundle på Rummet men tyvärr har ingen dykt upp. Tycker nästan att denna kanske passar bättre till det nya bordet också.
Vet inte om jag berättat det tidigare att vi ska göra om tvättstugan till våren...det är ett av makens projekt från start...alltså han ska bestämma utformningen, ja rubbet. Jag kan säga att vi inte är riktigt överens. Men nu verkar det som han kommer att skaffa sig ett annat projekt före tvättstugan, nåt han kom på igår helt plötsligt kl 22.30. Tänker inte avslöja riktigt än vad det är...måste få lite mer info innan jag godkänner det.

4 kommentarer:

sandra sa...

mamma lampan och bordet var jättefina. Det passade perfekT!

HÄLSNINGAR FRÅN ARLANDA :D

Hanna sa...

fiint!!!

Berätta om projektet! Du vet väl att du inte kan lämna det osagt, det kommer fram!!!! =)

agneta sa...

Lampan var urläcker och passade som handen i handsken. Jag håller med H när det gäller projektidèn berätta.....

anzo sa...

nu är du nyfniken va..

Hälsn...pappa