torsdag 22 januari 2009

Makens projekt

Som jag skrev härom dagen så fick maken en idé som jag också tycker är kanon. Vi har två rum bredvid varandra och utanför ligger tv-rummet. Vi har det ena som vårt sovrum och i det andra rummet finns endast några garderober och strykbräda med tillhörande tvätt. Tanken är som så då att vi ska slå igen dörren ut till tv-rummet och öppna upp en öppning ifrån vårt sovrum och in dit för att där göra en walkincloset. Det tyckte jag var en bra idé eller hur? Eftersom vi inte gjort nåt åt tv-rummet annat än målat väggarna så passar det ju bra. Men så häromdagen så fick jag ett mail av min kollega och då började jag fatta=D


Skämt och sido. Så småningom kommer det lite före och efter bilder.

4 kommentarer:

agneta sa...

Jaha, tänk att så fort männen har ett förslag så finns det en baktanke med det hela.
Skämt åsido så är det en jäkla bra
idè.

anzo sa...

Nu har han börjat. Vi syns till hockeyn.

sandra sa...

farsan kommer med nagot brilliant nar man mins anar det =)

keep me updated with pics

halsningar fran koh Lanta

geine sa...

Det där låter ju kanonbra, tänk vilket härligt rum du kommer att få där inne. Du har väl kollat så att han inte har någon baktanke med det där...Tack för länken till DrömRum...jättesnällt av dig!!