torsdag 19 november 2009

Advent närmar sig

Fattar inte vart tiden tar vägen snart är det ju första advent...mysigt. Snön! ja den lyser med sin frånvaro ja solen också. Dom sa på nyheterna idag att solen bara har visat sig 3 timmar denna månad. Inte undra på att man ständigt är trött. Tror att man måste ta och kika i lite resekatalogerna och drömma sig bort ett tag. Hade vi klarat de uppsatta målen på jobbet ja då hade vi åkt till Malta i januari. Nu blir det konferens i Stockholm "bara" med trevligheter på Wallmans salonger, inte fy skam det heller.


Jag fick ju så fina nya julgardiner när jag fyllde år så nu åker dom gamla ut...äntligen! Köpte en kudde till kökssoffan med samma text som gardinerna också. Tror jag ska klä om kökssoffan inför julen eller åtminstone bakstycket. Skulle nog vilja ha ett vitt och rött smårutigt tyg tror jag.

Har ännu inte köpt några julklappar men har börjat och göra en liten lista på saker och ting som jag snappat upp vid olika tillfällen. Kan man få in några önskelistor tro???

Ikväll så är det ju match igen, Timrå möter Rögle hemma och det är bara vinst som räknas eller hur?

2 kommentarer:

geine sa...

Hej!

Äntligen har jag lyckats med att lägga kommentarer igen.
Skitsnygg gardin....jag säljer den också...har den även i långgardiner. Dom kommer även att hänga i vårt mat/vardagsrum.

/Geine

anzo sa...

Hallå där!

Vad fint det kommer att bli hemma hos oss =)Har du även kuddfodralen? Funderar på att köpa ett till. Kommer och hälsar på dig till veckan. Har lagt in dina nya öppettider på min blogg oxå.

Kram